Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T17:42:13+02:00
Nie potrafią cieszyć się z małych rzeczy
myślą, że wiedzą więcej od dzieci, a w rzeczywistości powinni je czasem naśladować
nie potrafią ufać innym
rzadko są bezinteresowni
nie są wrażliwi na piękno, nie dostrzegają go
2009-10-14T18:20:24+02:00
Dorośli są śmieszni i dziwni, ponieważ:
- nie potrafią marzyć
- wykonują czynności pozbawione sensu
- nie potrafią słuchać innych
- ważne jest dla nich to, ile kto zarabia pieniędzy
- lubią rządzić
- są zachłanni
- liczą się dla nich tylko pieniądze
- nie umieją cieszyć się życiem
- są egoistami
- uganiają się za szczęściem, ale potrafią się tylko unieszczęśliwiać