Zad.1. Prostokąt o wymiarach 6cm x 2cm obracamy wokół krótszego boku. jaka jest średnica podstawy otrzymanego walca?
A.2cm B.3cm C.6cm D.12cm

Zad.2. Trójkąt prostokątny o przyprostokątnych długości 2 i 4 obraca się wokół krótszej przyprostokątnej. jaki jest stosunek długości tworzącej otrzymanego stożka do długości promienia podstawy?
A. 2:1 B. 1:2 C. pierwiastek z 5 :2 D. pierwiastek z 5 :1

Zad.3. Trójkąt prostokątny równoramienny o przeciwprostokątnej długości 6 pierwiastków z 2 obraca się wokół przyprostokątnej . jakie pole ma przekrój osiowy otrzymanego otrzymanego stożka?

A.18 pierwiastków z 2 B. 36 pierwiastków z 2 C. 18 D. 36

proszę o trafne odpowiedzi ;)

2

Odpowiedzi

2010-02-18T20:23:24+01:00
Zad.1 - D
Zad. 2 - C
Zad.3 - D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:27:46+01:00