Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:22:05+01:00
Pierwsze; wyboru czy chcemy czy musimy sie uczyć
Nikt nie możę nas do niczego zmusić a jednak to robi .dlaczego ?? możę nie każdy chciał by sie uczyć??
drugie;prawo lecz nie obowiążek samemu wymierzć kare
Polskie przepisy polegają na tym iz winny często zostaje uniewinniony. a czasem lepiej samemu załatwić swoje spr niż patrzeć na polskie przepisy które i tak nic nie zsobią oprawcy lub winnemu
trzecie; wyznawania kilku wiar
powinno sie móc wyznawać kilka wiar ze wzglu na to iż coraz częściej ludzie tak robią i są uważani za nie wiadomo kogo
2010-02-18T20:27:31+01:00
1.Prawo do bycia innym niż wszyscy- przede wszystkim tolerancja : )

2. Prawo do niechodzenia do szkoły- jesteśmy juz nią zmęczeni, prawda?