Odpowiedzi

2010-02-18T20:19:59+01:00
2,1
-1,6
najwieksza druga liczba
1 5 1
2010-02-18T20:21:46+01:00
- (-2,1) = 2,1
-| - ( -1.6) | = -1,6

b
-|0,67|= - 0,67 - najmniejsza
-|-3/4|=0,75 - największa
|0,6|= 0,6 druga
|-3/5|= -60 - trzecia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:22:21+01:00
|-(-2,1)|= |2,1|= 2.1
-|-(-1.6)|= -|1,6|= -1.6
b
-|0.67|=-0.67
-|-3/4|= -3/4
|0.6|=0.6
|-3/5|= 3/5
najwieksze sa 0.6 i 3/5 (bo to tyle samo)
2 5 2