Uzupełnij przykłady równań odpowiednimi wyrażeniami algebraicznymi.

Przykłady równań sprzecznych

2x+1=......+2

x+6=1x+..... to ulamek < nie umiałem zapisac
2 2
1,2x+4=(......) :2

Przykład równań tożsamościowych

2x+1=2(x-1)+......

x+6=1,2x +........ tam gdzie x+6 to kreska ułamkowa
2
1,2x+4=(........):2

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:37:02+01:00
Przykłady równań sprzecznych

2x+1=3x+2

x+6=1x+3
2 2
1,2x+4 = 2,4x :2

Przykład równań tożsamościowych

2x+1=2(x-1)+3

(x+6)/2=1,2x+(-1,4)+6

1,2x+4=(2,4x+8):2
72 4 72
2010-02-18T20:45:51+01:00
1. 2x+1=2x+2
2x-2x=2-1
0 nie jest równe 1

2. 2x+1=2(x-1)+3
2x+1=2x-2+3
2x - 2x = 1-2+3
0=0
Równanie tożsamościowe
19 3 19