Odpowiedzi

2010-02-18T20:21:37+01:00
Gdy są zmiennociepłe no bo nie mają stałej temperatury ciała.. ale nie wiem czy to prawidłowa odp
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T20:22:38+01:00
Gady to zmiennocieplne kregowce, poniewaz mają szkieletową budowę ciała i nie posiadają stałej temperatury ciała tylko zmienia się ona w zależności od otoczenia.

proszę :)
2 5 2
2010-02-18T20:26:48+01:00
Gady Prowadzą głównie lądowy tryb życia, są zmiennocieplnymi kręgowcami.Oznacza to,iż temperatura ich ciała pozostaje pod bezpośrednim wpływem ciepłoty otoczenia.Jeżeli temperatura otoczenia obniża się ciało gadów ulega podwyższeniu temperatury. Jeżeli natomiast wzrasta temperatura otoczenia to temperatura ciała gadów obniża się.
1 5 1