Przy Poniższych zdaniach napisz które dotyczy mitozy a które mejozy .

a)Narastanie nowych warstw naskórka
b) Tworzenie kom. jajowych
c)Podziały w stożku wzrostu korzenia
d)Namnażanie się białych krwinek
e)Gojenie się ran
f)Wytwarzanie czerwonych krwinek
g)Powstawanie plemników
h)Podziały w stożku wzrostu łodygi

2

Odpowiedzi

2009-10-14T17:59:58+02:00
Hej :)
Lada chwila tutaj ( http://www.sciaga.pl/forum/96699/watek/1231254/biologia/ ) powinna pojawić się odpowiedź na to pytanie, bo też tego potrzebuję... :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T20:16:44+02:00
A) mitoza
b)mejoza
c)mitoza
d)mitoza
e)mitoza
f)mitoza
g)mejoza
h)mitoza


na pewno dobrze bo sprawdzane na lekcji :DDD ;*