Proszę przetłumaczyć na polski:

Lieber Jan,
am 19 Juli habe ich Geburtstag. Den Tag mochte ich mit meinen Freunden feiern, deshalb lade ich Dick herzlich zu miner Geburtstagsparty ein. Die Party gebe ich am 21. Juli am Samstag. Die Feier beginnt um 19 Uhr Zuerst grillen wir im Garten, dann fahren wir in die Disco "Hallo". Die Musik ist dort super. Du lernst endlich meine Freunde kennen. Meine Familie lade ich am 28. Juli ins Cafe ein. Ich hoffe, Du kannst langer bei mir bleiben. Wir holen Dick vom Bahnhof ab. Alle freuen sick auf Dick.

Ich rufe Dick nachste Woche, am Sonntag, gegen 20 Uhr an. Ich gruBe Dick und Deine Eltern ganz herzlich.

Dein Martin

2

Odpowiedzi

2010-02-18T20:30:22+01:00
Drogi Janie,
w dniu 19 lipca obchodzę moje urodziny. Następnego dnia organizuję przyjęcie z moimi przyjaciółmi, więc serdecznie cię zapraszam na moje urodziny. Impreza odbędzie się 21 lipca, w sobotę. Rozpoczyna się ona o godzinie 19, będziemy grillować w ogrodzie, później pójdziemy do klubu "Hallo". Muzyka jest tam świetna. Poznasz się wreszcie z moimi przyjaciółmi. Moją rodzinę zapraszam 28 lipca w kawiarni "Cafe". Mam nadzieję, że przybędziesz. Odbiorę Dick ze stacji. Dick niestety jest chora.

Wzywam wszystkich na niedzielę przed godziną 20.

Twój Marcin.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:34:15+01:00
Kochany Janie,
19lipca mam urodziny. W tym dniu powinienem wyprawić z moim przyjacielem je, dlatego zapraszam Ciebie bardzo serdecznie na moja impreze urodzinową. Przyjęcie wyprawiam 21. Lipca w sobotę. Wyprawianie rozpoczyna sie o godz. 19; najpierw my grillujemy w ogrodzie, później jedziemy do dyskoteki "Hallo". Muzuka jes tam super. Nareszcie poznasz moich przyjaciół. Moją rodzinę zapraszam ja 28 lipca do caffeterii. Mam nadzieję, że bedziesz mógł dłużej u mnie zostać. My odbierzemy Ciebie z dworca. Wszyscy cieszymy się na Ciebie (na Twój przyjazd).

Zadzwonie do Ciebie w następnym tygodniu, w niedzielę, około godz. 20. Pozdrawiam Ciebie i całą Twoja rodzinę bardzo serdecznie.

Twój Martin (Marcin?)
1 5 1