Przetłumacz zdania:
1.Where do you like to go on holiday?
To the mountains or to the sea?
2.What is your favorite part of Poland?
Is it in the north,south,east or weast?
3.What places in Poland do tourists visit?Where are they?

3

Odpowiedzi

2010-02-18T20:24:35+01:00
1 gdzie masz zamiar pojechać na wakacje
w góry czy nad morze?
2 jaka jest twoja ulubiona część polski?
jest to północ, południe, wschód czy zachód?
3 jakie miejsca w polsce odwiedzają turyści? gdzie są
7 1 7
2010-02-18T20:25:56+01:00
1.Gdzie chcesz pojechać na wakacje?
Do góry lub nad morze
2.Jaka jest twoja ulubiona część Polska?
jest to północ, południe, wschód i zachód?
3.Jakie miejsca w Polska do odwiedzenia turystów? Gdzie oni są?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:27:40+01:00
1. Gdzie wolisz jechać na wakacje?
W góry czy nad morze?
2.Jaka jest twoja ulubiona część Polski?
Jest na północy, południu, wschodzie czy zachodzie?
Jakie miejsca w Polsce są odwiedzane przez turystów? Gdzie to jest?
7 1 7