Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T20:26:36+01:00
E - dłuższa przekątna
f - krótsza przekątna

0,8e*1,2f/2=ef/2-8 /*2
0,8e*1,2f=ef-16
0,96ef=ef-16
16=0,04ef
ef=400

pole rombu:
ef/2=200cm²

pole czworokąta:
200-8=192cm²

Otrzymany czworokąt ma pole 192cm²
33 2 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:43:46+01:00
X- dłuższa przekątna
y - krótsza
1/2 × x × y - 8 = 1/2 × 8/10x × 12/10y

12/25xy = 1/2xy - 8 // × 50
24xy = 25xy - 400
xy = 400

P = 1/2 xy = 200cm²
16 2 16