Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:28:21+01:00
Dzięki uczestnictwie w Gorzkich Żalach możemy sobie wyobrazić jakie cierpienia i męki musiał znosić Pan Jezus dla naszego zbawienia. Czas który na to poświęcamy powinien w pewien sposób pokazać Panu JEzusowi że na nam na nim zależy i że w niego wierzymy . To tak niewiele czasu a możemy iśc do nieba:)
2010-02-18T20:43:48+01:00
Gorzkie żale jest to nabożeństwo które odbywa się w okresie Wielkiego Postu, najczęściej w Niedzielę . Celem tego nabożeństwa jest ubolewanie nad losem Jezusa Chrystusa. Gorzkie żale to tradycja wyłącznie polska, w innych krajach nie występuje. Nabożeństwo powstało przy kościele świętego krzyża w Warszawie w 1707r, a następnie rozpowszechniło się na całą Rzeczpospolitą. Najczęściej gorzkie żale śpiewa się. Nabożeństwo to składa się z trzech części.

1 5 1