Odpowiedzi

2009-10-14T17:49:16+02:00
Patyk, tektura, donica, papier kolorowy, bibuła
ewentualnie masa solna i farby jeśli umiesz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T18:46:59+02:00
Oczywiscie musisz miec jakąs podstawe, proponuje wykorzystac do tego puszke po orzeszkach ładnie oprawiona trosze skroconą od gory. Do puszki wsypac ziemi ogrodniczej. Caly głowny i pionowy pien proponuje wykonac z masy solnej mozna go latwo pomalowac i bedzie w miare wytrzymaly. Następnie w mase solną proponuje powbijac roznej dlugosci wykalaczki i teraz jezeli ma byc efektywne z drugiej strony wykalaczki proponuje wbijac listki bukszpanu jezeli niekoniecznie efektywne mozna wykorzystac plasteline, papier techniczny bądź rowniez wykonac je z masy solnej. Robiłem taki i powiem szczerze ze edekt byl calkiem fajny (ROBILEM Z LISTAMI BUJSZPANU).
2 3 2