Odpowiedzi

2010-02-18T20:34:09+01:00
Moim talentem jest aktorstwo oraz taniec . Jest to moja pasja . Poświecam się cała do tego ,aby szerzyć to co kocham i w czym jestem naprawdę dobra .
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:36:08+01:00
Uważam że moim talentem jest taniec. Gdy włączę muzykę czuję się jak gdyby nic nie istniało tylko ja i taniec.Bardzo jest trudno to opisac gdzyż to są uczucia wewnętrzne.Moim zdaniem nie ważne jest jak ktoś tańczy lecz czy robi to z pasją. Myślę że sprawdziła bym się też w aktorstwie. Kto wie może pójdę kiedyś na kasting. Bardzo lubię udawac śmieszne sceny z komedii lub innych rodzi filmów. Chciała bym również wystąpi w filmie gdzie miała bym główną z wejściami tanecznymi.
3 5 3
2010-02-18T20:42:40+01:00
Moim talentem jest aktorstwo i taniec. Chciał bym w przyszłości zostać aktorką ponieważ jest to bardzo fajny zawodem. Każdy myśli że to bardzo łatwy zawód ale tak nie ponieważ w tej branży jest z pora konkurencji. Najbardziej lubią aktorką jest ... Ale też moim talentem jest taniec Bardzo lubie tańczyć hip hop. Moją ulubioną tancerką jest ....
2 2 2