Odpowiedzi

2010-02-18T20:35:30+01:00
Człowiek wykorzystuje łodygę do jedzenia jak i do przesadzania niektórych roślin, naukowcy modyfikują łodygę, gdyż przewodzi wodę i sole mineralne do innej części rośliny.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:37:37+01:00
W łodygach niektórych roślin (len, konopie, juta, ramia) znajdują się włókna, które można pozyskac po odpowiedniej obróbce.
Łodygi bambusa mają zastosowanie w wędkarstwie, przemyśle meblarskim, używa sie ich do dekoracji, jako podpory np.do kwiatów doniczkowych.
2010-02-18T20:38:59+01:00
Do jedzenia-rabarbar,koper
do rozmnażania kwiatów
do wytwarzania materiału-len
agawa-leki
drzewa-do opału
bambus-żaluzje
3 3 3