Odpowiedzi

2010-02-18T20:32:22+01:00
Ja zawsze robię ściągi na długopisie
7 5 7
2010-02-18T20:34:16+01:00
Po prostu musisz założyć i wyznaczyć konkretną godzine w ktorej bedziesz się uczyć :)
Czasem tak bywa ze nie masz siy się uczyć ale wiesz ze musisz.więc smobilizuje się i idz nawet z przymusu do ksiązki:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:37:24+01:00
Moim sposobem jest to ze nie uczę się wszystkiego na raz tylko po jednym temacie czyli nauczę się jednego biorę się za następny


albo pisząc ściągi niektórym to pomaga pisząc się uczą tez tak czasami robię a i ściąga możne się czasem przydać