Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:40:26+01:00
A) 5, ma każdy, z tego względu iż trójkąt ma 180 stopni, a kąt między ramionami wynosi 170, więc zostaje 10. Te 10 dzielisz na dwa, bo są dwie strony ;d Wychodzi 5 stopni

b) 90, 45 i 45. Cały ma 180. Kąt prosty ma 90 stopni, więc 180 stopni (calosc) - 90 (kąt prosty) = 90. Te 90/2 (bo są dwa kąty jeszcze) = 45 stopni
6 4 6
2010-02-18T20:43:20+01:00
1.(180-170):2=5
2.90 45 45
4 4 4