1.Napisz nazwisko i imię pierwszego kosmonauty na świecie i jednego pierwszego kosmonauty polskiego.
2.W jakich dziedzinach oprócz poznawania kosmosu mozna wykorzystac sztuczne satelity.
3.Ile lat swietlnych wynosi odległosc z jednego konca srednicy na drugi naszej galaktyki.

Wybiore Najlepszą. :D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T22:52:40+01:00
1)
na świecie - Jurij Gagarin
w Polsce - Władysław Hermaszewski

2)
- meteorologia
- nawigacja
- telekomunikacja

3)
90 tysięcy lat świetlnych
2010-02-18T22:57:27+01:00
1.pierwszy komonauta - Jurij Gagain, kosmonauta polski - Mirosław Hermaszewski
2. oprócz poznawania kosmosu sztuczne satelity służą do komunikowania się