Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:44:03+01:00
Liczniku nie liczebniku ;]

a1)30/60
b1)36/72

a2)20/60
b2)36/108

a3)24/60
b3)36/90

a4)40/60
b4)36/54

a5)36/60
b5)36/60

a6)27/60
b6)36/80

a7)54/60
b7)36/40

a8)15/60
b8)36/144

a9)24/60
b9)36/90

a10) 24/60
b10)36/90

Liczę na NAJ ;]
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T20:49:30+01:00
A)
1/2 = 30/60
1/3 = 20/60
2/5 = 24/60
4/6 = 40/60
9/15 = 36/60
9/20 = 27/60
9/10 = 54/60
3/12 = 15/60
6/15 = 24/60
12/30 = 24/60

b)
1/2 = 36/72
1/3 = 36/108
2/5 = 36/90
4/6 = 36/54
9/15 = 36/60
9/20=36/80
9/10=36/40
3/12=36/144
6/15=36/90
12/30=36/90
1 5 1
2010-02-18T20:49:51+01:00
1/2,= a) 30/60 b) 36/72
1/3, = a) 20/60 b) 36/108
2/5, = a) 24/60 b) 36/90
4/6, = a) 40/60 b) 36/54
9/15, = a) 36/60 b) 36/60
9/20, = a) 27/60 b) 36/80
9/10, = a) 54/60 b) 36/40
3/12, = a) 15/60 b) 36/144
6/15, = a) 24/60 b) 36/90
12/30 = a) 24/60 b) 36/90

Liczę na naj. ;) I pozdrowienia.
1 5 1