Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:38:05+01:00
Sojusznicy Polski, byli wobec Naszego narodu nie lojalni.Gdyż Polacy pomagali Brytyjczykom, a gdy Polska została zaatakowana przez III rzeszę i ZSRR w ogóle ich nie wsparli.
1 5 1
2010-02-18T20:43:00+01:00
No cóż.. ciężka sprawa...
Wielka Brytania i Francja po prostu stchórzyły!
Po kilku dniach oczywiście wypowiedziały wojnę III Rzeszy, ale tylko na papierze.. co prawda wielka brytania zrzucała na Polskę ulotki propagandowe, ale to praktycznie było wszystko ... Polacy, na pewno udzielili by pomocy, gdyby te kraje znalazły się w potrzebie ale oni nie... po prostu stwierdzili, że Polskę trzeba poświęcić dla dobra ogółu... Ale co by się stało gdyby te dwa kraje sojusznicze wspoogły polskę ? Czy II W Ś miała by miejsce ? tego nigdy się nie dowiemy

Sorx za błędy.. spieszy mi się, ale mam nadzieję że pomogłam xDD
1 5 1