Mała wskazówka zegara obróciła się o kąt 45 stopni. Ile czasu upłynęło od początkowego wskazania zegara ? Odpowiedzi udziel, podając wpływ czasu w sekundach, minutach, kwadransach oraz godzinach.

PILNE . dam naj . jak najszybciej . proszęę . ;))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:42:48+01:00
360°:45°= 8

24h:8= 3h

Odp: Upłyneły 3h= 180min= 12 kwadransy= 10800s.
3 3 3
2010-02-18T20:43:32+01:00
Mineło
a) 10800s
b)12 kwadransów
c)20 min
d)3 h
13 2 13