Odpowiedzi

2010-02-18T20:48:20+01:00
-okno na świat
-wyrzucać pieniądze za okno
-pchać się drzwiami i okami

Mi też jakoś kreatywność nie działa, mam tylko 3 :/
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:48:49+01:00
1Chodzić od okna do okna
2Okno na świat
3zaglądać w okna
4włazić drzwiami i oknami
5zobaczył tylko ciemne okna
2010-02-18T20:52:48+01:00
Ktoś pcha się drzwiami i oknami
Chodzić od okna do okna
Okno na świat
Zaglądać w okna
( piątego nie znalazłam)