Odpowiedzi

2010-02-18T20:47:49+01:00
Sprzedam!!!
Sprzedam rower BMX czerwony z czarną kierownicą i pedałami.
Rower jest firmy Mutiny Bikes. Stan roweru doskonały.
Chętnych kupców proszę o kontakt pod numerem 5025506814
41 4 41
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:48:50+01:00
Witam !!!
Mam do sprzedania niebieski rower górski .
Mam go od 3 lat i jestem z niego bardzo zadowolony .
Posiada 6 przerzutek na tył i 3 na przód. Sprzedam go za 500zł
Chętnych proszę o skontaktowanie się pod numer ............
kamcia565
Mam nadzieję , ze pomogłem :-)
30 3 30