Ślicznie prosze o pomoc
Zadanko bleee
W zakładzie krawieckim ze 160 m materiału uszyto 64 jednakowe sukienki
a) Oblicz ile metrów materiału potrzeba na uszycie jednej sukienki
b) Oblicz ile metrów materiału potrzeba na uszyvie 28 takich sukienek
c) Napisz wzór wyrażający zużycie materiału w metrach w zalezności od liczby x uszytych sukienek

Prosze pomóżcie mi rozwiązać to zadanie z góry dziękuje:*

3

Odpowiedzi

2010-02-18T20:53:48+01:00
A)
160:64=2,5 m
b)
2,5m - jedna sukienka
28- sukienek do uszycia
2,5*28=70m
c)
x - liczba sukienek
2,5m- jedna sukienka
2,5m*x
1 5 1
2010-02-18T20:54:53+01:00
A) 160:64=2,5 m
b)28*2,5=70 m
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:55:44+01:00
A) 160 : 64 = 2,5metra - tyle potrzeba materiału na1 sukienke
b)28 * 2,5 m = 70 metrów - tyle potrzeba materiału na 28 sukienek
c) 2,5m* x
Mam nadzieje ze pomogłam! :)
1 5 1