Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:56:49+01:00
Introspekcja-inaczej jest to obserwowanie,, badanie, analizowanie własnych procesów psych.; samoobserwacja.

Retardacja-jedna z figur retorycznych; jej celem jest zwiększenie napięcia u czytelnika poprzez opóźnienie bądź zatrzymanie akcji utworu, zwykle literackiego.
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T20:57:13+01:00
Introspekcja – (z łac. - introspectio – wglądanie do wnętrza) – w psychologii, analiza własnych stanów psychicznych, myśli i przemyśleń.


retordacja- opóźnienie lub zatrzymanie akcji utworu
2 3 2