Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:51:34+01:00
1.Just be my friend as you always find me yours... - tylko bądź moim przyjacielem, a ja zawsze będę twoim
2.poznali sie i zrozumieli, ze laczy ich cos wyjatkowego
3.wystarczy jedno spojrzenie i .. mocne zabicie serca
4.dla takich chwil ciaz warto zyc
5.upic sie szczesciem i prosic o wiecej
6.wszystkie szare dni zmieniasz wlasnie ty
7.bo przy tobie , tylko moje miejsce jest
8.zostawiajac marzenia w morzu gorzkich lez ..
9.pijemy z zrodla milosci,ktore nie wyczerpie sie
10.a kiedy on Cie kochac przestanie, zobaszysz noc w srodku dnia, czarne niebo zamiast gwiazd .. zobaczysz to wszytskko to samo co ja .
11.plyniemy biala lodka , w niezbadany czas
12.jestes moim spelnieniem,moim snem. jestes moja miloscia, ktorej chce
13.jestes moaja wlasna odmiana geroiny

nie napisałas/es jakie maja byc to cytaty :]
2010-02-18T20:53:56+01:00
"Były to jedynie słowa, zbitki głosek lub liter, ale raniły jak sztylety"

"Jeśli coś kochasz, zwróć mu wolność, jeśli tak ma być, wróci do Ciebie"

"Jesteśmy tacy, jacy jesteśmy. Ale na ogół gorsi"

"Serce - możesz je wymienić, ale nie oszukać"

"Nie powinienem był tego przeżyć, ale przeżyłem"

"Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości"

"Bo w oczach tkwi siła duszy"