Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:52:08+01:00
Dar mądrości słowa,umiejętność poznawania,dar wiary,łaska uzdrawiania,dar czynienia cudów,dar proroctw,dar rozpoznawania duchów,dar języków i dar ich tłumaczenia.
1 1 1
2010-02-18T21:11:35+01:00
Dar mądrości słowa,umiejętność poznawania,dar wiary,łaska uzdrawiania,dar czynienia cudów,dar proroctw,dar rozpoznawania duchów,dar języków i dar tłumaczenia języków.

str.148