Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:51:50+01:00
Człowieka, którego największą wartością jest Królestwo Boże, cechuje wielka miłość do Boga, człowiek taki przestrzega zasad Bożych i nimi się w życiu kieruje.
8 5 8
2010-02-18T20:53:03+01:00
Czlowiek dla ktorego najwieksza wartoscia jest krolestwo boze stara sie o to by dostac sie do nieba i zyje w przyjazni z bogiem oraz zgodnie z prawem bozym. spelnia dobre uczynki, nie popelnia grzechow i chodzi na msze swiete.
6 2 6