Odpowiedzi

2010-02-18T20:53:15+01:00
2010-02-18T20:55:03+01:00
16 : 20 =0,8 ( czyli 1/20 masy ciała meduzy wynosi 0,8 dag )
0,8 dag = 8 g czyli inne substancje ważą 8 g.
Liczę na naj. Byłem pierwszy z całym rozwiązaniem a nie tylko samym wynikiem .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:56:52+01:00
Waga meduzy 16 dag
woda 19/20=0.95
inne substancje 1/20=0.05
układamy proporcję
16dag------1
x----------0.05
16x0.005
x=------------------------------ =0.8dag
1
Inne substancje w tej meduzie to 0.8 dag