Odpowiedzi

2010-02-18T20:51:57+01:00
2010-02-18T20:58:34+01:00
Deszcze zenitalne występują w równikowych lasach wilgotnych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:59:39+01:00
Deszcze zenitalne-występują w strefie klimatycznej znajdującej się blisko równika występują w zenicie.występuje 2 razy w roku zwłaszcza na wschodnich wybrzeżach kontynentów obserwuje się wzmożoną intensywność opadów w porze letniej