Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:50:47+01:00
1.U prząśniczki siedzą jak anioł dzieweczki,
przędą sobie, przędą jedwabne niteczki.

Ref.:

Kręć się, kręć wrzeciono,
wić się tobie wić!
Ta pamięta lepiej,
czyja dłużdza nić!

2.Poszedł do Królewca młodzeniec z wiciną,
łzami się zalewał, żegnając z dziewczyną.

Ref.:

Kręć się...

3.gładko idzie przędza wesołej dziewczynie,
pamiętała trzy dni o wiernym chłopczynie.

Ref.:

Kręć się...

4.Inny się młodzieniec podsuwa z ubocza
i innemu rada dziewczyna ochocza.

Ref.:

Kręć się, kręć wrzeciono,
prysła wątła nić,
wsysem dziewczę płonie,
wsydź się, dziewczę, wstydź!
1 2 1
2010-02-18T20:51:15+01:00
1.U prząśniczki siedzą jak anioł dzieweczki,
przędą sobie, przędą jedwabne niteczki.

Ref.:

Kręć się, kręć wrzeciono,
wić się tobie wić!
Ta pamięta lepiej,
czyja dłużdza nić!

2.Poszedł do Królewca młodzeniec z wiciną,
łzami się zalewał, żegnając z dziewczyną.

Ref.:

Kręć się...

3.gładko idzie przędza wesołej dziewczynie,
pamiętała trzy dni o wiernym chłopczynie.

Ref.:

Kręć się...

4.Inny się młodzieniec podsuwa z ubocza
i innemu rada dziewczyna ochocza.

Ref.:

Kręć się, kręć wrzeciono,
prysła wątła nić,
wsysem dziewczę płonie,
wsydź się, dziewczę, wstydź!
1 3 1
2010-02-18T20:51:17+01:00
1.U prząśniczki siedzą jak anioł dzieweczki,
przędą sobie, przędą jedwabne niteczki.

Ref.:

Kręć się, kręć wrzeciono,
wić się tobie wić!
Ta pamięta lepiej,
czyja dłużdza nić!

2.Poszedł do Królewca młodzeniec z wiciną,
łzami się zalewał, żegnając z dziewczyną.

Ref.:

Kręć się...

3.gładko idzie przędza wesołej dziewczynie,
pamiętała trzy dni o wiernym chłopczynie.

Ref.:

Kręć się...

4.Inny się młodzieniec podsuwa z ubocza
i innemu rada dziewczyna ochocza.

Ref.:

Kręć się, kręć wrzeciono,
prysła wątła nić,
wsysem dziewczę płonie,
wsydź się, dziewczę, wstydź!
1 1 1