Ich habe verschiedene Liebhabereien. Ich mag Natur, Sport, Tiere. Reisen machen mir Spaß. Ich mag interessante Orte besuchen. In der Zukunft möchte ich diese Interessen verbinden. Deswegen will ich Fotograf werden.
Meiner Meinung nach ist dieser Beruf sehr interessant. Fotograf kann viele Sachen fotografieren. Ich werde vor allem schöne Landschaften, Natur, Pflanzen, Tiere und Leute aufnehmen. Meine Objekte werde ich in der ganzen Welt suchen. Ich will an wichtigsten Sportereignissen teilnehmen wie: Olympiade, Weltmeisterschaften, Fußballmeisterschaften, Leichtathletikveranstaltungen. Viele Magazine und Zeitungen brauchen gute und interessante Bilder.
Am liebsten will ich für National Geographic arbeiten.
Jetzt mache ich viele Photos für mich. Ich habe an einigen Photowettbewerben teilgenommen. Ich habe Wettbewerbe im Gymnasium gewonnen. Die schönsten Fotos habe ich in Wąwóz Myśliborski gemacht. Die Aufnahmen mache ich mit der Digitalkamera Kodak. In der Zukunft habe ich die Absicht mit modernsten Fotogeräten zu arbeiten, weil ich mich auch für Elektronik und Computer interessiere.
Diesen Beruf finde ich toll und faszinierend. Es ist super, wenn man arbeitet, Geld verdient und seinem Hobby nachgeht. Wenn ich Fotograf werde, werde ich ein interessantes Leben haben.




Może to ktoś przetłumaczyć na j.polski? Z góry dzięki

3

Odpowiedzi

2010-02-18T20:55:02+01:00
Mam kilka hobby. Lubię naturę, sport, zwierzęta. Lubię podróże. I jak odwiedzanie ciekawych miejsc. W przyszłości chciałbym połączyć te interesy. Dlatego chcę być fotografem. Uważam, że ten zawód jest bardzo ciekawy. Fotograf na zdjęciu wiele rzeczy. Wezmę szczególnie pięknych krajobrazów, przyrody, roślin, zwierząt i ludzi. Moje obiekty będą wyszukiwać na całym świecie. Będę uczestniczyć w najważniejszych wydarzeń sportowych, takich jak: Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Świata, zawody piłkarskie, lekkoatletyczne imprezy. Wiele czasopism i gazet, trzeba mieć dobre i ciekawe zdjęcia. Wolałbym pracować dla National Geographic. Teraz zrobić wiele zdjęć do mnie. Uczestniczyłem w wielu konkursach fotograficznych. I wygrał konkursy w gimnazjum. Najlepsze zdjęcia wziąłem w wąwóz myśliborski.Nagrania dokonane przy użyciu cyfrowego aparatu Kodak. W przyszłości mam zamiar pracować z najnowszego sprzętu fotograficznego, bo szukam dla elektroniki i komputerów. Ten zawód, myślę, że to jest wielki i fascynujący. To wspaniale, jeśli pracujesz, sprawdź ceny, i realizuje swoje hobby. Jeśli jestem fotografem, nie będę miał ciekawe życie

myśle ze pomogłem
kolego musisz zamienic pare słow bo to jest tak jak z angielskim dosłowne tłumaczenie ok?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T21:16:47+01:00
Mam wiele zainteresowań. Lubię przyrodę, sport, zwierzęta. Podróże przynoszą mi wiele radości. Lubie zwiedzać interesujące miejsca. W przyszłości chciałbym te zainteresowania połączyć.
W tym celu chcę zostać fotografem. Moim zdaniem zajęcie to jest bardzo interesujące. Fotograf może fotografować wiele rzeczy. Przede wszystkim będę robić zdjęcia pięknych krajobrazów, przyrody, roślin, zwierząt oraz ludzi.
Moich obiektów będę szukał po całym świecie. Chcę brać udział w najważniejszych wydarzeniach sportowych jak: olimpiady, mistrzostwa świata,
mistrzostwa piłki nożnej, lekkoatletyki.
Wiele czasopism i gazet potrzebuje dobrych i ciekawych zdjęć. Najbardziej chciałbym pracować dla National Geographic. Obecnie robię wiele zdjęć dla siebie. Brałem udział w kilku konkursach fotograficznych. Wygrałem konkurs w gimnazjum. Najpiękniejsze zdjęcia zrobiłem w Wąwozie Myśliborskim. Zdjęcia wykonywałem przy pomocy aparatu cyfrowego firmy Kodak. W przyszłości mam zamiar pracować z najnowocześniejszymi urządzeniami fotograficznymi, ponieważ interesuję się także elektroniką i komputerami.
Ten fach uważam za szaleńczy i fascynujący. Jest świetnie, jeśli można pracować i zarabiać pieniądze w ramach swojego hobby. Jeśli zostanę fotografem, będę miał ciekawe życie.

Przetłumaczyłem sam, bez "małpich" translatorów...
2010-02-18T21:30:18+01:00
Ja mam różne zainteresowania.Lubię naturę,sport,zwierzęta.
Lubię podróżować.Lubię zwiedzać interesujące miejsca.W przyszłości chcę powiązać ze sobą te zainteresowania.Dlatego chcę zostać fotografem.
Moje zdanie na ten temat jest ,że jest to interesujący zawód.Fotograf może dużo rzeczy sfotografować.Będę przede wszystkim piękne krajobrazy ,naturę,rośliny,zwierzęta i ludzi fotografować.Moje obiekty będę na całym świecie szukać.Chcę brać udział w ważniejszych wydarzeniach sportowych jak:olimpiady ,światowe mistrzostwa ,zawody w piłce nożnej,lekkoatletyka.Duże magazyny i gazety potrzebują dobre i ciekawe zdjęcia.
Najbardziej chcę dla Nacjonalnego Geographic pracować.
Teraz robię zdjęcia dla siebie.Brałam już udział w konkursie fotograficznym.W gimnazjum wygrałam konkurs.Najładniejsze zdjęcia zrobiłam w wąwozie Myśliborskim.
Te zdjęcia robię digitalną kamerą.W przyszłości chcę pracować najnowszym sprzętem fotograficznym ,ponieważ interesuję się
elektroniką i komputerami.
Ten zawód uważam za idealny i fascynujący.Jest super, kiedy człowiek pracuje, pieniądze zarabiać powiązane ze swoim hobby.Jak zostanę fotografem to będę interesujące życie miała.