Ja proszę o jak najszybsze przetłumaczenie mi obowiązków domowych na język niemiecki. Translatory możecie sobie odpuścić, wolała bym profesjonalny słownik.
zmywać -
odkurzać -
wyjść z psem -
pościelić łóżko -
obierać ziemniaki/kartofle -
sprzątać -

PS. Dam naj. Z góry dziekuje i pozdrawiam.

3

Odpowiedzi

2010-02-18T20:59:46+01:00
Zmywać(naczynia) - Geschir spûlen
odkurzać - abstauben
wyjść z psem - ausführen den Hund
pościelić łóżko - beziehen(chodzi o samo ścielenie tutaj)
obierać ziemniaki/kartofle - Kartoffeln schälen
sprzątać - abräumen

Radzę sprawdzić:) Biegły w niemieckim to ja nie jestem;)
2010-02-18T21:22:35+01:00
Waschen - Staub - aus dem Hund - streuen Bett - Kartoffeln schälen -sauber - --
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T22:35:23+01:00
Zmywać - waschen
odkurzać - Vakuum
wyjść z psem - aus dem Hund
pościelić łóżko - pościelić Bett
obierać ziemniaki/kartofle - Kartoffeln schälen / Kartoffeln
sprzątać - sauber

Bardzo proszę