Odpowiedzi

2010-02-18T20:57:21+01:00
Morze Koralowe, Morze Arabskie, Morze Norweskie, Morze Barentsa, Morze Grenlandzkie
26 2 26
2010-02-18T21:03:06+01:00
Otwarte:
Arabskie, Norweskie, Północne, Koralowe, Weddella
Przybrzeżne:
Karskie, Japońskie, Południowochińskie, Karaibskie, Ochockie
Śródziemne:
Śródziemne, Czarne, Adriatyckie, Marmara, Czerwone
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T21:04:25+01:00
Morze otwarte :
Morze Arabskie, Morze Północne, Morze Koralowe, Morze Norweskie, Morze Tasmana, Morze Baffina
Morze śródziemne:
Morze Bałtyckie, Morze Śródziemne, Morze Czerwone, Morze Czarne, Morze Karaibskie
Morze przybrzeżne:
Morze Ochockie, Morze Japońskie, Morze Celebes, Morze Karaibskie, Morze Południowochińskie, Morze Japońskie, Morze Żółte, Morze Beringa

60 4 60