Odpowiedzi

2010-02-18T20:57:38+01:00
Drzewo małe, drzewo duże a już tak dużo umie :)

Drzewko rośnij, drzewko śpiewaj a nas z tlenem uszczęśliwiaj :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:58:31+01:00
Każde drzewo żyć pomaga nam,a więc troszczyć się o nie muszisz sam.
Nie wycinaj lasów,a zobaczysz jaki piękny będzie świat.

do MrPatusika ... miało być wymyśline przez nas samych,a nie skopiowane z internetu..