Odpowiedzi

2010-02-18T21:04:14+01:00
1. zwiąż go
2. zastrzel go
3. uciekać/ucieczka
4. zadzwoń na policję
2010-02-18T21:12:38+01:00
1.tie him up with the rope --> Związują go liną.
2. shoot him --> Strzelają.
3. escape --> Ucieczka.
4. call the police --> Dzwonić na policję
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T21:21:02+01:00
1. Zwiąż go liną
2. Zastrzel go
3. Ucieczka
4. Dzwoń na policję

Wierz mi to jest najpoprawniejsze tłumaczenie tych zwrotów, gwarantuję