Odpowiedzi

2010-02-18T21:12:33+01:00
40 g substancji w 140 g roztworu
x g substancji w 220 g roztworu

x=62,9 g
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T21:14:17+01:00
Witaj
140g roztworu/100g rozp.+40g subst./ zawiera 40g substancji
220g roztworu..........................................x
----------------------------------------------------------------------------
x = 220g*40g/140g = 62,9g substancji

..............pozdrawiam