Odpowiedzi

2010-02-18T21:06:07+01:00
- grzyby nie wytwarzają chloroplastów
- nie wytwarzają korzeni, łodygi i liści
- jeszcze rozmnażanie bezpłciowe jest u grzybów(przez zarodniki), a u roślin przez nasiona(płciowo)
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T21:06:19+01:00
Nie mają chloroplastów
nie przeprowadzają procesu fotosyntezy
5 3 5
2010-02-18T21:07:01+01:00
HEJ
nie mozemy zaliczyc grzybow do roslin poniewaz
grzyby sa cudzożywne
grzyby pasozyty i rozmnazaja sie przez pączkowanie;D
1 1 1