Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T21:14:19+01:00
Musisz narysować ten prostokąt nastepnie narysować prosta wziac w cyrkiel długoś długiego boku i odłożyc go 2 razy na prostej i to samo z krótszym potem dzielisz prosta (która juz bedzie odcinkiem) na 4 równe części i ci wychodzi długość jednego boku kwadratu;) oczywiscie ta jedna część z czterech to ten bok;)
1 5 1
2010-02-18T21:17:10+01:00
Kwadrat
obw=4a
obw=4*5cm=20cm
prostokąt
obw=2a+2b
obw=2*4cm+2*6cm=8cm+12cm=20cm