Przetłumaczcie mi z polskiego - na słowacki z wymową czyli jak się czyta takie słowa jak :

- przepraszam
-proszę
- dziękuję
- dzieńdobry
- dowidzenia
- co to jest ?
- ile to kosztuje ?
- która jest godzina ?
- gdzie są wszyscy ?
- bardzo dobre !
- można dokładkę
- zgubiłem się ?
- czy mógłbym zadzwonić z pani telefonu ?


3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T21:14:58+01:00
- Sorry-prosím - ďakujem - ahoj - dovidenia - čo to je? - Koľko to stojí? - Koľko je hodín? - Kde sú všetci? - Very good! - Môže byť dobrým meradlom - stratená? - Alebo môžete zavolať na telefón ?


Nie wiem jak się czyta xd
2010-02-18T21:22:36+01:00
przepraszam -Prepaćte
-proszę - prosím
- dziękuję - ďakujem
- dzieńdobry - Dobry deń!
- dowidzenia - Do videnia!
- co to jest ? - čo to je?
- ile to kosztuje ? - Kolko stoji.
- która jest godzina ? -Kolko je hodin?
- gdzie są wszyscy ? -Kde sú všetci?
- bardzo dobre !-Very good!
- można dokładkę -Môže byť dobrým meradlom
- zgubiłem się ?-stratená?
- czy mógłbym zadzwonić z pani telefonu ?- Alebo môžete zavolať na telefón ?

wymowy nie wiem ;]
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T22:00:22+01:00
Przepraszam -Prepaćte
proszę - prosím dziękuję - ďakujem
dzieńdobry - Dobry deń!
dowidzenia - Do videnia!
co to jest ? - čo to je?
ile to kosztuje ? - Kolko stoji.
która jest godzina ? -Kolko je hodin?
gdzie są wszyscy ? -Kde sú všetci?
bardzo dobre !-Very good!
można dokładkę -Môže byť dobrým meradlom
zgubiłem się ?-stratená?
czy mógłbym zadzwonić z pani telefonu - Alebo môžete zavolať na telefón ?


dasz najj