1.Pociąg ekspresowy wyjechał z Torunia o godzinie 18.01, a do odległej o 51km Bydgoszczy przyjechał o godzinie 18.31. Z jaką średnią szybkością się poruszał?
A.80,5km/h B.85km/h C.102km/h D.120km/h

2.Motocyklista rozpoczął ruch jednostajnie przyspieszony po linii prostej (v0=0) i w pierwszej sekundzie tego ruchu przejechał 2 metry. Ile metrów przejechał w drugiej sekundzie?
A.8 B.6 C.4 D.2

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • AoS
  • Rozwiązujący
2010-02-18T21:27:44+01:00
W ciagu 30 minut czyli 0,5 h przebyl 51km czyli w ciagu godziny przebylby 102km jechal wiec 102km/h

1s - 2 m
2s - 2x 2m
2s- 4m odp c
2010-02-18T21:28:19+01:00
2010-02-18T21:29:26+01:00