Poniżej przestawiono charakterystyki trzech pierwiastków chemicznych.Podaj ich nazwy i symbole chemiczne.
a)Jest substancją stałą o żółtej barwie i charakterystycznym zapachu. Nie rozpuszcza się w wodzie.Jest niemetalem.
Jest to.....
b)Jest metalem o czerwonobrązowej barwie. W temperaturze pokojowej jest substancją stałą.Bardzo dobrze przewodzi prąd elektryczny i ciepło.
Jest to.....
c)Jest substancją stałą o stalowoszarej barwie.Jest metalem dobrze przewodzącym prąc elektryczny i ciepło.Ulega niszczeniu pod wpływem czynników atmosferycznych.
Jest to.....

3

Odpowiedzi

2009-10-14T18:21:35+02:00
A) Siarka - S
B) Miedź - Cu
C) Żelazo - Fe
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T18:31:02+02:00
A)siarka-S
b)miedź-Cu
c)żelazo-Fe
2 5 2
2009-10-14T18:43:50+02:00
A)siarka-S
b)miedź-Cu
c)żelazo-Fe
1 5 1