Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T21:31:19+01:00
Ameryka Północ (1) Wielka Pustynia Słona
Ameryka Połud (1) Atakama
Afryka (3) Sahara, Wielki Erg Zachodni, Wielki Erg Wschodni
Azja (4) Gobi, Takla Makan, Kyzył-Kum, Kara-Kum
Australia (2) Wielka Pustynia Piaszczysta, Tanami
4 5 4
2010-02-18T21:32:16+01:00
Ameryka N- Wielka Pustynia Słona
Ameryka S- Pustynia Patagońska
Afryka- Sahara, Libijska, Arabska
Azja- Globi, Takla Makan, Kyzył-kum, Kara-kum
Australia- Tanami, Wielka Pustynia Piaszczysta
1 3 1
2010-02-18T21:35:12+01:00
Afryka : Pustynia Arabska , Pustynia Kalahari , Pustynia Sahara
Australia : Wielka Pustynia Piaszczysta , Pustynia Wiktorii
Ameryka Północna : Wielka Pustynia Słona USA
Ameryka Południowa : Atakama
Azja : Wielka Pustynia Gobi , Pustynia Syryjska , Pustynia 'Wielki Nafud' Pustynia Ałaszan
1 3 1