Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T21:28:15+01:00
Rzeczownik-podmiot
czasownik-orzeczenie
przydawka-przymiotnik
okolicznik-przysłówek
dopełnienie-rzeczownik
zaimek-podmiot
przydawka-liczebnik

masz takiego samego avka ! :D
2 3 2
2010-02-18T21:33:25+01:00
Rzeczownik-podmiot

czasownik-orzeczenie

przydawka-przymiotnik

okolicznik-przysłówek

dopełnienie-rzeczownik

zaimek-podmiot

przydawka-liczebnik
1 1 1
2010-02-18T22:06:22+01:00
Rzeczownik - podmiot

czasownik - orzeczenie

przydawka - przymiotnik

okolicznik - przysłówek

dopełnienie - rzeczownik

zaimek - podmiot

przydawka - liczebnik
1 1 1