Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T21:37:22+01:00
Nuty do ,,Oda do radości" Ludwiga van Beethoven
e e f g g f e d c c d e e d d e e f g g f e d c c d e d c c d d e c d ef e c d ef e d c d g2 e e f g g f e c c d e d c c

64 4 64
2010-02-18T21:43:27+01:00
Fis fis g a a g fis e d d e fis fis e e fis fis g a a g fis e d d e fis e d d e e fis d e fis g fis d e fis g fis e d e a fis fis g a a g fis e d d e fis e d d
42 3 42