Odpowiedzi

2010-02-18T21:41:40+01:00
Łatwiej jest żyć ludziom, którzy patrzą optymistycznie na świat, ponieważ nie przejmują się większością problemów i nie mają więcej na głowie. Patrzą na wszystko z uśmiechem.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T21:43:16+01:00
Twierdzenie, iż łatwiej jest żyć ludziom z optymizmem patrzącym w przyszłość jest bardzo trafne i prawdziwe. Osoby optymistycznie nastawione do życia maja w nim mniej stresów i nieprzejmuja się napotkanymi problemami. Kochają życie za to, że jest, a nie za to jakie jest. Oni nie martwią się na zapas. pO prostu z ufnością patrzą w przyszłość. Uważam, że każdy z nas powinien być optymistą. Wtedy nasze życie stałoby się bardziej wartościowe, radosne.
3 4 3