Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T21:51:48+01:00
"tytuł"
1. dobre chęci
2.cierpliwosc
3.wzrok
4.materiały dydaktyczno pomocnicze
5,łóżko

do kubełka<>głowy> wrzucić cierpliwośc i dobre chąci. przybić mlotkiem zeby nie uciekły. teraz trzeba wziąśc pomoce dyd-pom i zkupić na nich wzrok.po 1h
położyc się i usnąć na 30m i powtórzyć turę 6 razy
1 5 1
2010-02-18T21:58:03+01:00
Przepis na piątkę z języka polskiego.
Skład:
1,5 l płynu mądrości
Ćwierć szklanki proszku umiejetności
szczypta chęci
książki
doniczka
ziemia
Sposób przygotowania:
wsyp ziemie do doniczki dodaj ćwierć szklaki proszku umiejętności i szczypta chęci.Podlej to 1,5 l płynem mądrości.Otwórz książkę,przeczytaj tekst zapisany w książkę i klaśnij trzy razy w dłonie.

Mam nadzieje,że pomogłam:)pozdrawiam:))
2 4 2