Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T21:53:46+01:00
2k+3k+4k=9k i/3=3k
odp.3 k

nastepujace po sobie cyfry i dlatego jest 2, 3, 4
a srednia arytmetyczna to tak jak z srednia ocen tez dodajesz wszystkie i dzielisz przez liczbe liczb z sumy
2010-02-18T21:55:26+01:00
Liczby naturalne po 2k to:
2k+1, 2k+2, 2k+3
teraz musisz je zsumować
2k+1+ 2k+2 + 2k+3
i podzielić przez ich ilość czyli 3
2k+1+ 2k+2 + 2k+3 / 3 = (6k+6)/3= 2k+2