Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T21:58:30+01:00
Ileż to marzeń jest w głowie ucznia jeśli chodzi o szkołę? W moich widzę duży, przestrzenny budynek, pięknie ogrodzony. Przechodząc przez bramę wpadam w zachwyt patrząc na klomby różnokolorowych kwiatów, różnych gatunków krzewów. Wzdłuż ogrodzenia rosną bujne tuje, a skoszona trawa przypomina dywan. Za budynkiem szkoły kryty basen plus nauka pływania, korty tenisowe i sala gimnastyczna

Wchodzę do budynku szkolnego, przechodzę przez szeroki korytarz szukając drzwi z napisem KL IB. Piękna klasopracownia wyposażona w nowoczesny sprzęt, więc nie będę musiała na każdą lekcję wędrować po całej szkole. Wyjatek stanowi lekcja informatyki i wychowania fizycznego. Sala komputerowa-stanowisko dla każdego ucznia, krzesła z regulacją wysokości i nowoczesne komputery. Sala gimnastyczna wyposażona w sprzęt nowoczesnej generacji, siłownia, no i basen plus nauka pływania, relaks, zjeżdżalnie. O czym jeszcze można marzyć?No to wszystko dla ciała a co dla umysłu? Tu tez trzebabyłoby coś zmienić.

Wiem, że "nauka to potęgi klucz" i tym kluczem otworzę sobie bramę mojej przyszłości. Ale nasze programy zawierają za duż9o terminów encyklopedycznych, a za mało praktycznych. A na koniec jeszcze jedno marzenie co dwa tygodnie tydzień ferii. Marzenia się spełniają...
2010-02-18T22:08:09+01:00
Szkoła moich marzeń
Będzie to szkoła gdzie sprawdzianów nie będzie; pani będzie pytać ustnie. W mojej szkole przerwy będą dłuższe ,a sklepik będzie taki wielki jak Tesco. Panie będą miłe i nie będą wstawiać uwag i jedynek. W mojej szkole będzie kilkanaście maszyn do polerowania podług aby lśniły i do okien także. Obiady będą pyszne i zawsze do każdego obiadu będzie dodawany suchy prowiant. Na stołówce będą wielkie stoły i ładnie pomalowane ściany. W mojej szkole będą ułożone panele ,a szafki będą duże i każdy uczeń dostanie swoją własną.
Sala gimnastyczna będzie ogromna; będą tam dwa boiska to piłki nożnej, trzy do koszykówki, dwie do siatkówki i pięć pasów na bieg.
Na dworze będzie wielkie boisko do piłki nożnej, dwa do kosza i jedno do bejsbolu. Będą też pasy do biegów i do skakania zrobiona piaskownica i tor. Będzie dużo posadzonych drzew i pomiędzy nimi ławki. Za budynkiem będzie się znajdował kort tenisowy a w szkole będzie pływalnia.
W szkole będzie odbywało się mnóstwo zajęć:
-Aerobik, lekcje karaty, lekcje pływania, treningi w piłkę nożną, koszykówkę i siatkówkę, lekcje plastyczne i muzyczne, lekcje języków obcych oraz dodatkowe lekcje dziennikarskie, nauka języka polskiego, historii i matematyki oraz wile innych zajęć.

Tak by wyglądała moja szkoła marzeń.