Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T18:08:42+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Oznacza to to, że jeżeli jedno ciało oddziałuje na drugie, to drugie oddziałuje na pierwsze. Tę cechę nazywamy wzajemnością oddziaływań.
SKUTKI ODDZIAŁYWAŃ:
dynamiczne
statyczne
87 4 87
2009-10-14T18:09:32+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Wzajemność oddziaływań - w oddziaływaniach zawsze biorą udział co najmiej dwa ciała. Obydwa ciałą biorące udział w oddziaływaniu podlegają działaniu siły.
69 4 69