PROCENTY
Wykonaj obliczenia:

a) 7% pewnej liczby to 42. Jaka to liczba?
7%to 42
1% to ......
100% to .....
Szukana liczba: .....

b) 8% pewnej liczby to 40. Jaka to liczba?
8% to 40
1% to .....
100% to .....
Szukana liczba to: .....

c) 15% pewnej liczby to 45. Jaka to liczba?
15% to 45
1% to .....
100% to .....
Szukana liczba to: .....


d) 21% pewnej liczby to 84. Jaka to liczba?
21% to 84
1% to .....
100% to .....
Szukana liczba to: .....

e) 4% pewnej liczby to 16. Jaka to liczba?
1% to .....
100% to .....
Szukana liczba to: .....


f) 8% pewnej liczby to 4. Jaka to liczba?
1% to .....
100% to .....
Szukana liczba to: .....



3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T22:20:10+01:00
A) 7% pewnej liczby to 42. Jaka to liczba?
7%to 42
1% to 6
100% to 600
Szukana liczba: 600

b) 8% pewnej liczby to 40. Jaka to liczba?
8% to 40
1% to 5
100% to 500
Szukana liczba to: 500

c) 15% pewnej liczby to 45. Jaka to liczba?
15% to 45
1% to 3
100% to 300
Szukana liczba to: 300


d) 21% pewnej liczby to 84. Jaka to liczba?
21% to 84
1% to 4
100% to 400
Szukana liczba to: 400

e) 4% pewnej liczby to 16. Jaka to liczba?
1% to 4
100% to 400
Szukana liczba to: 400


f) 8% pewnej liczby to 4. Jaka to liczba?
1% to 0,5
100% to 50
Szukana liczba to: 50
2010-02-18T22:21:11+01:00
A) 1% --- 6
100% --- 600
b) 1% --- 5
100% --- 500
c) 1% -- 3
100% --- 300
d) 1% --- 4
100% - 400
e) to samo co w d)
f) 1% --- 0,5
100% --- 50
2010-02-18T22:21:40+01:00

a) 7% pewnej liczby to 42. Jaka to liczba?
7%to 42 obustronnie dzielisz przez 7
1% to 6 obustronnie mnożysz przez 100
100% to 600
Szukana liczba: 600

b) 8% pewnej liczby to 40. Jaka to liczba?
8% to 40 /:8
1% to 5 /*100
100% to 500
Szukana liczba to: 500

c) 15% pewnej liczby to 45. Jaka to liczba?
15% to 45 /:15
1% to 3 /*100
100% to 300
Szukana liczba to: 300


d) 21% pewnej liczby to 84. Jaka to liczba?
21% to 84 /:21
1% to 4 /*100
100% to 400
Szukana liczba to: 400

e) 4% pewnej liczby to 16. Jaka to liczba?
4% to 16 /:4
1% to 4 /*100
100% to 400
Szukana liczba to: 400


f) 8% pewnej liczby to 4. Jaka to liczba?
8% to 4 /:8
1% to 0,5 /*100
100% to 50
Szukana liczba to: 50